Kontakt z Kancelarią

Dane kontaktowe. Elektroniczny formularz kontaktowy.

Kancelaria Adwokacka Adwokata Sebastiana Michalaka świadczy pomoc prawną w formie dostosowanej do potrzeb Klienta. W zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta, indywidualnie ustalany jest sposób i zakres świadczonej pomocy prawnej.

Bezpośredni kontakt telefoniczny + 48 531 345 871

Jeśli chcą Państwo otrzymać poradę prawną lub przesyłacie Państwo informacje poufną zapraszam do skorzystania z bezpiecznego, opatrzonego certyfikatem bezpieczeństwa SSL (Let's Encrypt Authority X3) formularza, który znajduje się tutaj.

Szanując Państwa cenny czas i pragnąc zapewnić najwyższy standard usługi, w celu udzielenia porady prawnej i umówienia się na spotkanie, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej adwokat@sebastianmichalak.com.pl lub do skorzystania z poniższego formularza kontaktowego.




    Obowiązek informacyjny RODO.

    1. Adwokat Sebastian Michalak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Adwokat Sebastian Michalak z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Hennela 10/305, 02-495 Warszawa (dalej w treści „Kancelaria” lub „Administrator”) jest Administratorem Państwa danych osobowych.
    2. Kancelaria będzie korzystać z danych osobowych wyłącznie do celów związanych z realizacją umowy, usługi lub czynności prawniczej (np. porada prawna, prowadzenie sprawy sądowej, sporządzenie pisma, reprezentacja przed sądem lub organem) podejmowanych na Państwa żądanie, a nadto w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z odrębnych przepisów prawa związanych z tymi czynnościami (np. wystawienie faktury, płatność należnego podatku lub opłaty).
    3. Działania Kancelarii podejmowane są na podstawie przepisów prawa nakładających na nią obowiązki związane z wykonywaną funkcją i zadaniami. Podstawę prawną stanowią - art. 6 ust. 1 lit. b (w zakresie wykonania umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (obowiązki ciążące na administratorze), art. 6 ust. 1 lit f (prawnie uzasadniony interes, którym jest zapobieganie oszustwom, oraz art. 9 ust. 2 lit. f (ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679 - RODO). W przypadku, w którym udzielili Państwo odrębnej zgody w zakresie w niej określonym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679 - RODO). Szczegółowy zakres obowiązków Kancelarii definiują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawa z dnia 26 maja 1982 r. – prawo o adwokaturze, t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1184.
    4. Państwa dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom z wyjątkiem podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa, oraz podmiotów, z którymi Kancelaria podpisała umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w tym np. radcy prawni, adwokaci, aplikanci). Kancelaria przekazywać będzie Państwa dane osobowe organom publicznym (np. sądom, organom władzy publicznej) w zakresie realizacji obowiązków prawnych.
    5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię). W przypadku, w którym dane osobowe będą przekazywane poza obszar EOG Kancelaria stosować będzie należyte środki ochrony prawnej.
    6. Kancelaria ma obowiązek prawny przechowywania Państwa danych osobowych przez okres niezbędny ze względu na cel ich przetwarzania (np. reprezentacja w sądzie) i obowiązujące przepisy prawa (np. okresy przechowywania dokumentacji dla celów podatkowych), nadto okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 10 od momentu faktycznego zakończenia prowadzenia sprawy, w związku z którą otrzymała te dane.
    7. Państwa dane osobowe są wykorzystywane przez Kancelarię w związku z wykonaniem umowy (usługi i czynności prawniczych) oraz w celu realizacji innych obowiązków prawnych. Są one niezbędne do prawidłowego wykonania umowy (usługi i czynności prawniczych) oraz realizacji obowiązków ciążących na Administratorze. Odmowa przekazania tych informacji Kancelarii uniemożliwia lub może uniemożliwić przeprowadzenie usług i czynności prawniczych.
    8. Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo możliwość dostępu do informacji stanowiących Państwa dane osobowe. Możecie Państwo również dokonać ich sprostowania lub zażądać ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jeżeli jest to przewidziane przez przepisy. Jeżeli Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu. Jeżeli Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit a przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
    10. Jeżeli będą Państwo mieli pytania lub wątpliwości związane z działaniami Kancelarii, które dotyczyć będą informacji będących Państwa danymi osobowymi, mogą Państwo przesłać je na adres poczty elektronicznej: administrator@sebastianmichalak.com.pl lub bezpośrednio na adres administratora.
    11. Jeżeli będą Państwo mieli zastrzeżenia związane z działaniami Kancelarii, które dotyczyć będą informacji będących Państwa danymi osobowymi, mogą Państwo zwrócić się ze skargą do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


    Pobierz treść obowiązku informacyjnego w PDF